Умови обміну та повернення товарів
Інтернет-магазин "hunts.com.ua" здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» (Статті 9) – обмін та повернення товару можливе протягом перших 14 днів з моменту покупки, за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.
Товари належної якості, яким дозволено повернення та обмін
Товари належної якості, яким дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- Не було пошкоджено пломби, що встановлюються ззовні упаковки товару (за наявності)
- З моменту відвантаження товару з нашого складу не минуло 14 днів (14 днів обчислюються з моменту списання відвантажувальної накладної до моменту повернення товару до магазину компанії "hunts.com.ua" або до відділення ПП або іншої кур'єрської служби доставки). Перевірити дату відвантаження можна у менеджерів нашої компанії
- Товар не був пошкоджений і має такий самий зовнішній та технічний стан, як у момент продажу
- Комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження
- При поверненні товару доставка в компанію "hunts.com.ua" завжди провадиться силами і за рахунок клієнта. Виняток становлять лише випадки, за яких сама компанія "hunts.com.ua" ініціює повернення або обмін товару.
Обміну та поверненню не підлягають такі категорії товарів
- Масажери
Правила повернення коштів
- Повернення коштів здійснюється у випадку, якщо пристрій втратив працездатність протягом гарантійного терміну, немає можливості зробити його ремонт або заміну на аналогічний.
- Рішення щодо повернення коштів приймається протягом 1-7 днів з моменту прийому товару
- Компенсація коштів за товар, що повертається, проводиться тільки за дотримання всіх вище перерахованих умов.
- Повернення коштів не провадиться на товари, які були у використанні, не передбаченому виробником
Процедура повернення
- Опис причини повернення або обміну
- Додайте фотографії шлюбу або пошкодження аксесуара (щоб було видно місце пошкодження)
- Вкажіть номер телефону та ПІБ, на який оформлялося замовлення та номер самого замовлення
- Чекайте на інформацію від менеджера